תפריט נגישות

רב"ט בר מבורך ז"ל

בר מבורך
בן 19 בנפלו
בן אילנה ושלמה
נולד בתלמי יפה
בז' באב תשמ"ג, 17/7/1983
התגייס ב-17.11.2001
שרת בחיל רגלים גדוד חרוב
נפל בעת שירותו
בי"א בתמוז תשס"ב, 21/6/2002
מקום קבורה: תלמי יפה
הותיר: הורים ושני אחים - אמוץ וכפיר

קורות חיים

בנם הבכור של אילנה ושלמה. נולד ביום ז' באב תשמ"ג (17.7.1983) במושב השיתופי תלמי יפה שבחוף אשקלון. היה תינוק שהתפתח במהירות, הלך ודיבר כבר בגיל תשעה חודשים והתגלה כבעל אינטליגנציה גבוהה.

בר התחנך בבית הספר היסודי "ניצן" שבקיבוץ ניצנים ובחטיבת הביניים והתיכון של בית הספר המקיף "שער הנגב", שם למד בכיתה עיונית במגמת גאוגרפיה.

הכריזמה האישית שבר ניחן בה העמידה אותו תמיד במרכז החברה. מוקף חברים וחברות, אהב לצחוק ולהתבדח, ובהיותו בחור יפה תואר כבש את לבן של בנות רבות.

בר היה מחובר לאדמה וגילה עניין רב בנושא היחסים שבין האדם לסביבתו. כילד צעיר הרבה לקרוא ספרות מקצועית ומדעית על בעלי חיים והפך לבעל ידע רב בתחום. ככל שלמד וצבר ידע, כך היה מוטרד יותר מנושא ההתחממות הגלובלית והשלכותיה על החיים בכדור הארץ.

תחביביו היו רכיבה על אופנועי שטח, האזנה למוסיקה וציור דמויות קומיקס. הוא אהב טיולים בחיק הטבע, יזם וארגן את החברים לטיולים בשדות ובמרחבים.

בר היה ידוע במעשי הקונדס שלו והדיבור הציני שהיווה חלק בלתי נפרד ממנו. באישיותו מוזגו רצינות ושובבות. כישרונו המיוחד היה להמציא כינויים לחברים שתאמו תמיד את האישיות המדוברת ודבקו בהם. לעצמו בחר את הכינוי "Bar the Shark".

בר התגייס לצה"ל ביום 18.11.2001 ושירת בגדוד 93 של חיל הרגלים.

ביום י"א בתמוז תשס"ב (21.6.2002) נפל בעת שירותו והוא בן תשע-עשרה. באותו יום הגיע הביתה לאחר עשרים ושמונה ימים בהם היה בפעילות מבצעית בשכם ובשטחים. הוא מיהר לצאת לביתה של חברתו, ובדרכו חזרה, בכביש יד מרדכי, אירעה תאונת דרכים קשה והוא נהרג.

בר הובא למנוחת עולמים בבית העלמין בתלמי יפה. השאיר אחריו הורים ושני אחים אמוץ וכפיר.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה